super duper peoples

ANDA berminat ??? TAWARAN menarik ! HADIAH menarik ! PELUANG menarik !

Khamis, Oktober 27

apa???tiket rm50

Hi everyone!!!!

entri kali ni citer pasal final piala malaysia yang akan berlangsung pd sabtu ni (29 oktober 2011) di stadium shah alam diantara terengganu v negeri sembilan. terengganu layak ke akhir selepas menewaskan negeri kelahiran aku(selangor) dgn agregat 4-1. geram giler aku time tgk 'live' kelmarin. lebih kurang ayat aku mcm ni lah.

"bangsat tul lah korang main". bisik hati aku

TAPI kenapa final dekat shah alam tak bukit jalil. frust menonggeng tul aku(menonggeng tu saje jer aku tambah bagi sedap). da lah selangor xlayak ke final. perli ke hape ni?aduyaiiii........cek punya cek so fyi, std bkt jalil masih dalam proses pembaikan trek. tapi isu skang bukan pasal itu ini tapi bayaran tiket gila mahal.xsanggup den

******************************************************
tgh2 cham-cha kt kedai mamak then borak pasal bola dgn member2 aku.

"weh!!!harga tiket final naik 5o hengget". sapa irhan
"tiket pe? wayang ke?". balas aku
"pe dar..ko ni xbaca paper ker?tiket bola lar". jwb ringkas irhan
"biar betul rm50.huhuhu..padan muka penyokong terengganu dgn n.sembilan". balas aku sambil ku meneguk air teh ais berulang-kali. glup glup glup!!!

(tapi dalam hati aku tgh jeles dan panas sbb pasukan selangor xlyk ke final :' (
********************************************************


p/s: supportlah pasukan negeri dan kebangsaan kita. beli lah tiket sementara stok masih ada!!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...