super duper peoples

ANDA berminat ??? TAWARAN menarik ! HADIAH menarik ! PELUANG menarik !

Selasa, Mac 13

Mayat Dirang ditemui rentung

Assalamualaikum


Hai peeps!! Sekali lagi, kita dikejutkan dengan berita kematian adik Nurul Nadirah Abdullah,5 yang ditemui mati dibunuh dalam keadaan rentung dan berita kematian ini mendapat perhatian pelbagai pihak. Ada juga segelintir manusia yang bertopengkan 'syaitan' tergamak sanggup melakukan perbuatan terkutuk ini. 

Sedangkan bila kulit yang halus mulus ini terhiris dengan pisau sedikit pun sudah melompat-lompat kesakitan macam beruk. Inikan pula dibakar sampai rentung. Boleh tak kita feel kan sejenak? (........) ok,cukup2 lah feeling tuh,sakitkan? Memang teramat sakit sampai tidak boleh dibayangkan. Pedih jangan katalah. Tak tahu nak cakap apa. Itulah yang dinamakan speechless. Ye dak? :)

Harap2 lah "binatang2" ni dapat hukuman yang setimpal dengan perbuatan yang dilakukan. Kalau boleh hiris-hiris kulit dia dulu pastu letak cili api. 

sumber : metro

p/s : Grrr!!! kelas dah bermula. bermula lah penderitaan akal semula 

5 ulasan:

Cik Nurul berkata...

harap manusia yg kejam tu dapat hukuman yang setimpal!!

ILA HonEyBuNNy berkata...

sedihhh..

al-fatihah...

Jue berkata...

takziah
hr tu Hanie cite, last cite dgr sbb perselisihan faham yg blaku antara nenek budak tu ngan pemangsa
tp wp pape pun, x ptt lepaskan kat bdk tu

Hanie Dew berkata...

tu la budah tu dicekik sampai mati dulu. but yet, still sakit jasad di zalimi cenggitu.

~SaL IjOu~ berkata...

manusia begitu kejam amat!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...