super duper peoples

ANDA berminat ??? TAWARAN menarik ! HADIAH menarik ! PELUANG menarik !

Khamis, November 3

FINAL EXAM PAPER

Assalamualaikum


siapa tak pernah amek exam?angkat tangan!!! aku nak tampo sorang2. jgn menipu. xbek taw. *bajet power.

mcm2 rasa masam,masin,pahit,tawar.hahahaha da macam rasa makanan pulak. kih kih kih..aku tipu je. sebenarnya kalau bab exam ni alahai paling malas aku nak baca buku lagi-lagi kalau bab teori.pehhh berpage-page nak menghafal.last-last xmasuk. geram tul kan rasa macam nak hempas-hempas meja kat situ jugak tapi disebabkan macho, kena kaber geng. nanti xpasal-pasal jatuh saham.

aku kalau bab exam ni malas nak cerita lah, besok nak periksa baru nak baca. mula la tu nak mengata aku malas. sorry sikit geng, biar malas tapi result kasi gempak.hahahahahahaha..... (jgn tiru aksi ini). tapi gempak ker?korang fikirlah sendiri. eheh

tak payah cite banyak, ikuti siri di bawah ini....

*************************


okay,da baca buku,buat latihan bagai.harini exam.fuhhhh!!!! seram sejuk dibuatnya
tapi dinggatkan yer, toyol ni hanya watak sampingan bila terdesak.

lokasi:luar dewan

"kod itt563 boleh masuk dlm dewan dan duduk ditempat yang betul".teriak mak cik pengawas macam tarzan baru keluar dari hutan
"aduh!!!xnyempat2". bising aku
"weh!!!ko simpan "toyol" kat mane???". lantas zamy bertanya
"hahahaha...itu semua toyol dalam kocek seluar guwa.shhhh!!!!jgn dok bising". pantasku menjawab sambil melihat kiri dan kanan

dengan segeraku melangkah masuk kedlm dewan yang agak besar dan pantas melabuhkan punggungku diatas kerusi yang kosong.

exam pun bermula...

dengan muka yang tenang, aku menjawab soalan.

dan berkata...
"ohhhh!!!!!sebijik lah pe yang ade kat toyol ni.haha...takpe rilex n tunggu masa yang sesuai"

selepas 45 minit berlalu....

kepalaku da berpusing-pusing ibarat roda yang berputar sbb dah pening nak pikir jawapan. member2 guwa sorang sorang masuk toilet. aper lagi???alarr..mcm tak biase lak lu geng. konpem da abes pikir smpai terbakar fius dlm pale tuh.

kini giliranku pula untuk menjalankan "operasi toyol".adakah berjaya???


***************************************

JANGAN LUPA NANTIKAN SAMBUNGANNYA...

p/s : baca lah buku kerana ilmu, janganlah membaca buku kerana peperiksaan






3 ulasan:

NILAM berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NILAM berkata...

Sengal bertingkat2!!!! cepat skit smbung.. aku nk tau kantoi or x??/ hahaha.. yg penting jgn bw TOYOL hijau yg botak tu yerk..kang 1 dewn pekse lari...ko jwb lah sengsorang hahahah..

LAici KAng Ais berkata...

nak tau kesudahannya. tungggguuuuuu!!!!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...