super duper peoples

ANDA berminat ??? TAWARAN menarik ! HADIAH menarik ! PELUANG menarik !

Isnin, November 28

Speechless MONDAY

Assalamualaikum

Hai ! janganlah pelik sangat bila guwa letak title tuh. Lantak guwa lah nak letak apa ? ini belog guwa kan. ahah :)
Malas guwa nak cakap banyak hari ni. BERmacam-macam mood ada ni. bercampur-campur lah bengang,panas,konfius.arrrggggghhhh !!!

tolong tafsirkan pleaseeeeee ! case 2 tu minta tolong share kan pengalaman.



case 1 :  6 mins 3 goal

credit : www.ammboi.com

case 2:  BE nuffnang




p/s : apa-apa pun tak boleh !!!!!

15 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

hai..sy pon nak lalu-lalang kat sini..takmo jd geng upin-ipin sy kah? haha


jgnlah kecewa sgt psl case 1 tu..psl sy pon sdg kecewa sgt sobs! ni kita yg melihat tp mereka yg bermain pasti kesal hingga akhir hayat haha


psl case 2, haih x blh nk sharelah..saja nak kedekut ilmu haha..tp sbnrnya takda pengalamanlah nk share..takda pengalaman dpt BE..nuffnang sombong ngn sy haha

LAici KAng Ais berkata...

tq drop sini....

ahah..akhir hayat tuh.ahah :) sungguh dasyat penggunaan ayat tu

sama ?ermmm...we are the same boat :(

Rtp Farra Arisha berkata...

benda yang lepas, jangan dikenang2kan kembali. hehehe. whatever it is, harimau muda slalu didadaku! :D

Cik Lia Lomi berkata...

benda yang lepas biarkan sahajalah.
awat dengan be???.. den agak tak paham..

LAici KAng Ais berkata...

@RTP Farra : ahah..nanti org indon mrh u amek bahasa dia :P

@Cik Lia : nuffnang xmo bagi lah kat belog ni. :(

ILA HonEyBuNNy berkata...

lorrr...napa nuff xmau bagi neh...

cepat pujook nuff..ila pn xbyk BE sgt pn..ehhehe

apa pn xleh kan..sabaq ja la..ehheh

Nyamuk Terbang berkata...

nk tips dpt BE ka???meh nk bg
iklan nuff dkt sidebar tue
letak pling ats skali kalau bleh
pastue rjin2 la hntr tiket soklan dkt nuff

hanabunga berkata...

oh ni kes msia vs bahrin hari tu la ni kan??? :)

Syimir berkata...

haha.sumpah hampa bai..

Adylia Qarissa berkata...

case 1 tu memang tak dapat nak nolong :)

LAici KAng Ais berkata...

@ila : ahah..kena pujuk bagai nih. nanti eden torai. untung lah dpt sikit. dapat ke tak, xkisah sgt cuma nak tau je. rezeki masing2...tq :)

@nyamuk : tq ye. nanti guwa follow ckp cik nyamuk tuh. tak sabar nak dpt BE ni.ahah :)

@hana bunga : ofkos.pasni xmo lah nk sokong malaysia.ahah :)

@syimir : lu hampa yang mana bro ? dua2 ke ?ahah :)

LAici KAng Ais berkata...

@adylia : ahah...tapi case 2 tak jawab lagi :P

rozeeta rashid berkata...

ke-frust-an melanda bila diorang kalah. tapi nak buat macam mana kan. takda rezeki. hehe.

LAici KAng Ais berkata...

@eta : ke-frust-an gitu. ahah :)...yesss !!try lagi.still ada 3 baki games

Run Away berkata...

benda yang lepas biarkan saja berlalu..;d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...