Assalamualaikum
Hai peeps! Sekejap je dah hari jumaat kan, tak rasa lama pun keje minggu ni memandangkan start keje pun hari rabu.hee...tup tap @ pejam celik dah cuti balik sedara sedari. Fyi, hari jumaat adalah hari penghulu hari. So pada entri kali ni saya ingin berkongsi video dibawah supaya ia menjadi iktibar dan panduan bg kita semua. InsyaAllah :)
Siapa tak kenal ustaz Don kan. Ala yang femes kat blog tv al-hijrah tu segmen "30 minit bersama ustaz Don". Kdg2 bila saya ada masa, saya akan tengok segmen tuh cz byk pengajaran yang dapat. Try lah tengok, x rugi baiiii.
Video ni saya jumpa di laman sosial facebook dan terus share laju-laju.hee. Hati saya begitu sayu bila mendengar video 7:27 minit ni. Banyak persoalan yang timbul selepas mendengar ceramah ni.
Adakah kita mampu untuk membuat sedemikian ?
Adakah kita sudah menjadi anak yang soleh@solehah ?
Adakah kita akan mendoakan ibubapa kita bila mereka sudah tiada kelak?
dan banyak lagi....
Jom saksikan...
Best kan ? hu3(menangis). Kindly spread out the video to your friends.
p/s : Ya Allah, Engkau jadikanlah kami anak-anak yang soleh dan solehah. Aminn
p/s : kali ni, guwa menggunakan kata ganti nama guwa kepada saya agar lebih manis seperti orangnya ini.
Jumpa lagi. nak siap-siap g solat jumaat...KBye



