Assalamualaikum
Hai readers, happy thaipusam who celeb8 today. ceh!! tetiba taip bahasa omputih.hee mentang2 lah tajuk entry ada kena mengena dgn bhs inggeris. padahal guwa ni BI pun dapat 8 spm. xterer mcm hang pa. percaya x?
Pagi-pagi buta guwa bukak metro tup tup muka depan ada keluar tajuk "seru jin inggeris" . dasyat x dasyat jin ni leh speaking london. mak aih, leh tolong dapatkan "A" lagi utk paper exam. siapa xmo "A" kan? jeles kan? org giler je xmo "A". harga jin ni murah je bai dalam rm350. BERBALOI..MEMANG BERBALOI!
Baca punya baca bunyi macam mengarut pun ada...sbb yang tulis tu kan tangan kita sendiri. lepas ni ramai lah tok imam kena ada sekali dalam dewan nak halaukan jin inggeris ni. Satu skil peniruan sudah dijumpai!
Bagi guwa, penat mak bapak cari duit hantar sekolah bayar yuran mahal-mahal, beli buku mahal-mahal, bagi tuisyen lagi nak bagi pandai. Cikgu pun dah habis liur nak sampaikan ilmu setiap hari. tiba-tiba yang HARAM juga dicari iaitu berdamping dengan jin. MASYA ALLAH....










