Assalamualaikum
nama saya churpchurp. jom ikut saya !!!
 |
| churpchurp |
Hai ! kenali churpchurp ? bunyi macam biasa tapi sebagai blogger janganlah terlepas peluang keemasan atau rezeki yang diberikan ini. Walaupun rezeki yang kita perolehi itu nanti sedikit tapi ia dapat membantu kita sedikit sebanyak. Yang penting kita ikhlas dalam apa jua yang kita lakukan. ingat tu !ikhlas
Okay!!! harini guwa nak share something yang mungkin ada sudah tahu dan mungkin belum tahu lagi dan mungkin tahu tapi buat-buat tak tahu. Berterabur tak ayat guwa. Maklumlah bahasa melayu SPM dapat 8.
Churpchurp ni juga satu pengiklanan yang boleh menjana pendapatan. Fungsinya juga adalah seperti nuffnang. Setiap pengiklanan yang diklik akan diberi ganjaran 20sen-40sen. Tolonglah jangan lepaskan peluang ini !!! peluang hanya sekali seumur hidup. hahahahaha
Peluang ini hanya terbuka kepada pengguna yang mempunyai facebook dan twitter. siapa yang belum ada lagi account, sign up cepat-cepat dan join segera. Jangan tunggu lagi. Guwa pun baru join ni. Belum dapat cash out lagi pun tapi guwa nak share dengan blogger/reader semua. nanti dah tahu pasal ni tolong share dengan kawan2. bak kata orang tua-tua "jangan kedekut ilmu kan". an an an. ahah :)
Cakap banyak pun tak guna, daftar segera dan fahamkan sendiri. Guwa tak tipu. berdosa tau
daftar sini
Contoh-contoh iklan adalah seperti berikut:
tekan sini
tonyoh sini
picit sini
urut sini
layan sini
TERIMA KASIH kepada yang sudi baca sampai habis tu dan klik-klik dekat link tuh. Hargai sangat-sangat..
okay!!!! sampai sini je lah guwa nak share pasal churpchurp ni. SHARING IS CARING
p/s : comel churpchurp ni kan. comel tapi ada makna tuh :)